وَإِن يَکَادُ الَّذِينَ کَفَرُوا لَيُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

بهار 94

بهار 94

از شیر خوردن که خیلی وقته میگذره خوب شدی مامان جونم ، نه اینکه قبلابد بودی، نه، منظورم بهتر خوابیدنته ظهر بدون اینکه بیدار بشی میخوابی ولی شبا شاید یه دفه بیدار شی و گریه کنی ، خوبه خدارو شکر .

یه شب قبل از عید نمیدونم چرا تب داشتی به جمعه خورد و دکترت نبود ، با دکترای درمانگاه ساختم ، ولی حالت خوب نشد یعنی یه هفته تمام تب میکردی تازه روزای آخر دهنت آفت زده بود دیگه غذا هم نمیخوردی داغون بودم فقط با کمک استامینوفن یه خورده سرپا بودی تااینکه شنبه شد و رفتیم دکتر از 7 صیح رفتیم دکتر تا 9 شب بعد کلی آزمایش گفتن هیچی نیس و سرماخوردکی بوده باورت نمیشه دیگه حالت خوب شد یه هفته نگذشته بود که باز اسهال استفراغ شدی خدای من چه عیدی بود مامان به من که اصلا خوش نگذشت تو هم حال و حوصله درست درمونی نداشتی .

خدارو شکر فعلا خوبی و مریض نیستی ،

از وقتی هوا گرم شده واسه خودت کلی صفا میکنی میریم باغ و کلی خوشحالی و من از خوشحالی تو سرخوشم مامان جون. توی خونه بند نمیشی دوس داری فقط بیرون باشی یه خورده صبرم کم شده متاسفانه، بعضی مواقع باهات بد تا میکنم ، منو ببخشی مامان دیگه اون مامان مهربونه نیستم نمیدونم چرا؟ سعی خودمو میکنم خوش باشی دس خودم نیس خیلی دوست دارم ها ولی بعضی مواقع هم بی صبریهام یا شاید شیطونی های تو باعث میشه از کوره در برم .

ازم راضی باشی

بهم میگی مامان جون ، خیلی قشنگه نه ،کلّی ذوق میکنم تو دلم وقتی مامان جون مامان جون میکنی.

بیشتر کلمات رومیگی بعضی وقتها هم اشتباه های قشنگ توی حرف زدنات داری. کاش میشد فیلماتم بذارم اونا کلی کار می خواد که کوچیکشون کنم نمیشه .

این عکس بابا بزرگمه خیلی دوسش دارم .چشاش آبیه فک کن . از غریبه ها اغلب میترسی بابا بزرگ منم کم میبینیش ولی ازش نمیترسی و بهت گفتم بوسش کن ، بوسش کردی و روی پاهاش نشستی فدات شم

 

این عکس هم مال قبل از عیده ولی هوا خوب بود میرفتیم پارک خیلی خوشحال بودی

 

این عکس رو خیلی دوس دارم شدی مث دکترا ، عاشقتم. یهویی ازت گرفتم قشنگه نه؟

 

 

 

محمد علی جونم این همه وقت میذارم مطلب مینویسم دو روز دیگه بی ذوق بازی درنیاریها.

                                     میمیرم برات نفسمی



نظرات شما عزیزان:

عمه
ساعت23:43---31 فروردين 1394
نفس عمه ای.وروجک بلا. فقط باید محمد علی رو بخوری تا تخلیه بشی.بس که جیگری عمه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نمايش باکس نظرات
بستن باکس نظرات